16 תשובות
חטוב בהתחלה כזה
חטוב זה קצת יותר מזה אבל הוא בהחלט בכיוון וזה ממש טוב
אנונימי
רואים את התחלת התוצאות, בעיקר בידיים. בעיקרון עוד עלייה במסה עם שילוב של אימונים והתוצאה תהיה נהדרת.
הוא דיי רזה אז אפשר להגיד שהוא חטוב אבל אין לו הרבה מסת שריר הוא פשוט רזה קצת
חטוב ביחס של רזה..במילים עדינות
שואל השאלה:
חחח איזה כיף אבל שאתם אומרים את זה כי לפני 7 חודשים בערך הייתי 14 קילו יותר אז עוד אימונים יעשו את העבודה :)
חחח איזה כיף אבל שאתם אומרים את זה כי לפני 7 חודשים בערך הייתי 14 קילו יותר אז עוד אימונים יעשו את העבודה :)
אנונימי
^אז ירדת יותר מידי כנראה, תעלה מסת שריר.
התפריט שלך דל מידי. אם תעשה רק אימונים זה לא יראה טוב.
התפריט שלך דל מידי. אם תעשה רק אימונים זה לא יראה טוב.
שואל השאלה:
לאלא אני לא כזה רזה כמו בתמונה..
אבל שנייה אני אנצל את הבמה כבר.. אם אני אכנס למסה זה לא יפריע לי במשקל גוף? (אני עושה רק אימוני משקל גוף, בלי משקולות וכשאני אעלה מסה אז לא יהיה לי יותר קשה לעשות תרגילים במשקל גוף? כי אני אהיה יותר כבד לא?)
לאלא אני לא כזה רזה כמו בתמונה..
אבל שנייה אני אנצל את הבמה כבר.. אם אני אכנס למסה זה לא יפריע לי במשקל גוף? (אני עושה רק אימוני משקל גוף, בלי משקולות וכשאני אעלה מסה אז לא יהיה לי יותר קשה לעשות תרגילים במשקל גוף? כי אני אהיה יותר כבד לא?)
אנונימי
^בעקרון עם המסה מגיעה גם עלייה במסת שריר ואז בחיטוב מורידים את השומן ויוצאים גדולים יותר, זה לא משנה אם יהיה לך יותר קשה או לא
אנונימי
פשוט תעלה את המשקלים שאתה מרים ותאכל מספיק חלבון
שואל השאלה:
^^ אבל המטרה שלי היא לא להיות מנופח כזה אלא פשוט להיות חטוב וחזק ואם אני אהיה גדול אז זה יפריע לי בתרגילי משקל גוף לא?
^^ אבל המטרה שלי היא לא להיות מנופח כזה אלא פשוט להיות חטוב וחזק ואם אני אהיה גדול אז זה יפריע לי בתרגילי משקל גוף לא?
אנונימי
^דווקא לא
אנונימי
שואל השאלה:
איך לא
איך לא
אנונימי
^כי אתה לא רק משמין, אתה עוחה גם במסת שריר ולאט לאט אתה מעלה גם את המשקלים שאתה מרים
אנונימי
באותו הנושא: