9 תשובות
כן
לא רואים כל כך טוב מהזווית הזאת אבל נראה די רזה
ראערר כןן מה זה הדבר הזה
שואל השאלה:
תודהה כולםם
אנונימי
אין לך מה להתחטב בשלב הזה תעבוד יותר על מסה למרות שזה תלוי במטרות שלך
שואל השאלה:
חחח אחי הייתי 14 קילו יותר.. אז כן עשיתי חיטוב עכשיו אני מתחיל מסה ;)
אנונימי
14 קילו זה מטורף תמשיך ככה ותשיג כל מה שאתה רוצה
שואל השאלה:
תודה אח שליי
אנונימי