5 תשובות
לשמור, ככה זה אמהות זאת לא סיבה לנתק קשר
תקשיבי זה מה זה לא סבבה מה שאת אומרת עליה
גם אם אמא שלך מעצבנת או "קרציה" לפעמים זה כי החא דואגת לך
גם כשאת מרגישה שזה מציק היא אוהבת אותך
אנונימית
תעשה מה שאתה מרגיש
לשמור, זאת בכל זאת אמא שלך וצריך לכבד אותה, כל אחד טיפוס שונה וצריך להבין את זה
אני לא חושבת שמישהו פה יכול לייעץ אין לי מושג מה היחסים שלך איתה או מה קרה איתה אבל בחירה שלך אני הייתי שומרת כי זאת אמא אבל שוב אני לא יודעת מה הקשר שלך איתה