4 תשובות
שואל השאלה:
אממ אני לא חושבת שאת מבינה מה זה אומר(?) לפחות לפי זה שאמרת 'העבודה בחוץ'
מדובר בלגור בדירת שירות ולעשות שירות לאומי רחוק מהבית
אנונימית
אני מניחה שתלוי על מה הפטור הנפשי..
דירת שירות רגילה זו דירת שירות ללא ליווי ככה שאת עצמאית לגמרי ואפחד לא מפקח עליך..
אם הדבר הזה עלול להעמיד אותך בסכנה אז אני מניחה שלא יאשרו לך.
בנוסף יש דירות שירות עם ליווי ככה שיתכן שישארו שם.
ממליצה לפנות אל אחת העמותות (בדגש על 'האגודה להתנדבות' או 'שלומית') ולשאול שם.

אפשרות אחרת..
יש קבוצה בפייסבוק שנקראת ''צריכות שירות???''. הקבוצה מורכבת מבני/ות שירות בעבר, בהווה ולעתיד וכן רכזים.
סביר שיהיו שם כאלו העמדו בפני אותה דילמה או מכירים.
בנוסף את יכולה לנסות גם לשאול בדף וידויים של השירות.
בהצלחה!
לא נשמע שאמור להפריע לך בכלל.
שואל השאלה:
אם אני גרה בפתח תקווה יתנו לי דירה בתל אביב? או שזה קרוב מידי
אנונימית