18 תשובות
כמובן!
בחיים לא הייתי עם מסיכה
לא אף פעם לא הלכתי עם מסיכה
לא
כן
כן
כן, ניקח איתי וניראה מה יהיה
כן אבל רק על הסנטר כזה
כן
בחיים לא הלכתי עם מסיכה לבית ספר אז למה שאני אלך היום
מחר אני הולכת ואני עומדת לשים רק על הסנטר
מי שרושם שישים רק על הסנטר, תגידו מה ההיגיון אז לשים אבל לא גם על האף
ההיגיון הוא "להסתיר" עם המסיכה כיביכול את הסנטר הכפול
אה,פשוט יש לי כמה בבית הספר ששמים ככה וזה קצת מטומטם לדעתי
מבחינת הקורונה את צודקת לגמרי, כי מה הטעם במסיכות אם שמים אותן על הסנטר?
אני לא שמה פשוט לפי ההיגיון זה מטומטם, כאילו מי שרוצה שישים אבל כמו שצריך אם הוא החליט לשים
לא אין לי סנטר כפול
אני שמה את המסיכה לפעמים. לכן היא תהיה על הסנטר שלי.
אני שמה את המסיכה לפעמים. לכן היא תהיה על הסנטר שלי.
באותו הנושא: