14 תשובות
שואל השאלה:
גם ניגר זה אותו דבר
גם זאת מילה לגיטימית שהפכו לקללה זה אנשים מניגריה
העובדה שאתם כותבים n word במקום ניגר זאת הגזענות האמיתית
זה לא אמור להיות קללה בכלל
לא שאני מאשים אתכם בזה
אבל עצם העובדה...
גם ניגר זה אותו דבר
גם זאת מילה לגיטימית שהפכו לקללה זה אנשים מניגריה
העובדה שאתם כותבים n word במקום ניגר זאת הגזענות האמיתית
זה לא אמור להיות קללה בכלל
לא שאני מאשים אתכם בזה
אבל עצם העובדה...
אנונימי
זה כמו שתגיד לנכה ינכה
אנונימית
^^ככה כינו את העבדים באמריקה
זה כמו הn word ולמילה הזאת יש עבר שמיוחס לאפרו אמריקאים, זאת מילת גנאי שהיו משתמשים כלפיהם פעם ולכן זה נהיה מן סוגשל חוק לא כתוב, יש למילה הזאת משמעות ענקית והיא גזענית, אין סיבה לזרוק מילים סתם ככה מבלי לדעת את המשמעות שלהן
שואל השאלה:
נו זה מה שאני אומר זה שזאת נהייתה מילת גנאי זאת הבעיה אבל המילה עצמה היא בסדר גמור
זה לא שהמציאו את המילה הזאת כדי לגנות אותם פשוט הפכו את מילת המוצא שלהם לקללה
כמו שיש כאלה שאומרים אוטיסט בתור קללה- זה קללה? ממש לא. אבל יש כאלה שמשתמשים בשם הכולל של קבוצה מסוימת בתור מילת גנאי
נו זה מה שאני אומר זה שזאת נהייתה מילת גנאי זאת הבעיה אבל המילה עצמה היא בסדר גמור
זה לא שהמציאו את המילה הזאת כדי לגנות אותם פשוט הפכו את מילת המוצא שלהם לקללה
כמו שיש כאלה שאומרים אוטיסט בתור קללה- זה קללה? ממש לא. אבל יש כאלה שמשתמשים בשם הכולל של קבוצה מסוימת בתור מילת גנאי
אנונימי
שואל השאלה:
^אנונימית את משווה עור שחור לנכות?
^אנונימית את משווה עור שחור לנכות?
אנונימי
ברור זאת הבעיה שהפכו את זה לקללה זה כמו המילה מפגר, שזה גם במקור לא קללה אבל אתה תעלב שיקראו לך ככה, אבל בכללי בלי קשר בגלל העבר שלהם שהיו מעבידים אפרו אמריקאים ומשתמשים במילה הזאת בכוונה להשפיל זה מה שהופך אותה למלאת משמעות, מן הסתם שלא תלך עכשיו למישהו ותגיד לו את זה בפנים בכוונה לפגוע בו, זה עדיין מתוך כבוד
יש הבדל נגיד בין שמן לבטטה
מזרחי או פרענק
לוקה בנפשו או משוגע
יש מילים שנעשו מילות גנאי ולכן זה לא נעים לאחרים כשאתה משתמש בזה
מזרחי או פרענק
לוקה בנפשו או משוגע
יש מילים שנעשו מילות גנאי ולכן זה לא נעים לאחרים כשאתה משתמש בזה
אנונימי
שואל השאלה:
^אבל זה לא אותו דבר
פה זה לא מילה שמראש הייתה מילת גנאי
זה כמו שמזרחי ייהפך לקללה
^אבל זה לא אותו דבר
פה זה לא מילה שמראש הייתה מילת גנאי
זה כמו שמזרחי ייהפך לקללה
אנונימי
זה לא משנה אם זה תמיד היה או לא
יש לזה פשוט קונוטציה שלילית
יש לזה פשוט קונוטציה שלילית
אנונימי
שואל השאלה:
נו ומה שאני אומר זה שזאת הבעיה
הבעיה היא לא במילה עצמה אז אם אנשים יפסיקו להתייחס אליה ככזאת היא תחזור להיות מילה רגילה
אז פשוט תפסיקו לחשוב עליה בתור קללה
נו ומה שאני אומר זה שזאת הבעיה
הבעיה היא לא במילה עצמה אז אם אנשים יפסיקו להתייחס אליה ככזאת היא תחזור להיות מילה רגילה
אז פשוט תפסיקו לחשוב עליה בתור קללה
אנונימי
להגיד את זה זה בעיקרון כמו להגיד את הn word באנגלית, עדיף להגיד שחורים או שחומי עור וכו
כי זה נהיה תרגום לn word
אין בעיה עם זה
באותו הנושא: