10 תשובות
אם חבר שלך בסדר עם זה אז זה בסדר
אם לא אז לא
אם לא אז לא
לא
שואל השאלה:
בין חברים לא עכשיו לומר למישהו כזה בפנים את זה
בין חברים לא עכשיו לומר למישהו כזה בפנים את זה
זה עדיין לא יפה
זה לא יפה, תשני תהרגל
שואל השאלה:
עזוב זה מסובך אני בן ^^
עזוב זה מסובך אני בן ^^
לא בסדר, שני תהרגל
אתה לא בחורה בכלל ? או שאתה קאטפיש?
אנונימית
כושי זה מישהו שבא מארץ כוש של פעם אז זה כמו להגיד למישהו מרוקאי מרוקאי אז זה בסדר
אנונימי
באותו הנושא: