10 תשובות
אם חבר שלך בסדר עם זה אז זה בסדר
אם לא אז לא
שואל השאלה:
בין חברים לא עכשיו לומר למישהו כזה בפנים את זה
זה עדיין לא יפה
זה לא יפה, תשני תהרגל
שואל השאלה:
עזוב זה מסובך אני בן ^^
לא בסדר, שני תהרגל
אתה לא בחורה בכלל ? או שאתה קאטפיש?
אנונימית
כושי זה מישהו שבא מארץ כוש של פעם אז זה כמו להגיד למישהו מרוקאי מרוקאי אז זה בסדר
אנונימי