5 תשובות
נסיכה זה ממש מתוק:)
גם קטנה שלי וכאלה זה סבבה אבל לא חיים שלי או לב שלי זה מביךך
שואל השאלה:
אני מחפש שמות חיבה למישהי שהכרתי לפני כמה ימים אבל הקשר ממש טוב ונראלי קטנה שלי זה מוגזם עוד
מה אפשר להגיד עוד?
אני מחפש שמות חיבה למישהי שהכרתי לפני כמה ימים אבל הקשר ממש טוב ונראלי קטנה שלי זה מוגזם עוד
מה אפשר להגיד עוד?
אנונימי
אולי לב קטן או משהו..
למרות שהייתי ממש שמחה אם היו קוראים לי "נסיכה":(
למרות שהייתי ממש שמחה אם היו קוראים לי "נסיכה":(
אתה גם יכול להמציא שם חיבה שיהיה רק לה נגיד "לוליפופ" (סוכריה על מקל, הדבר הראשון שעלה לי לראש)
באותו הנושא: