4 תשובות
גם לי זה קורה אין מה לעשות תנסי לדבר איתם חברים מהכיתה הרי... או שתהיה לבד
שואל השאלה:
אבל מה לעשותת שםם אוף זה מביך לבד בכיצה
אנונימית
לנסות להתגבר
תלכי, זה יעבור בלי שתשימי לב