המורה לערבית שלחה לי הודעה וכתבה: אני עושה לך מבדק קריאה, תכנסי ואמרתי לה שאני לא בבית (ואני באמת אל בבית אני בעבודה של אבא שלי ויש מלא רעש) והיא שאלה אותי: זה קצר, מתי את יכולה? מה לענות לה?? אני לא רוצה להיכנס זה מבדק בערבית ואני ממש גרועה בערבית אני בכלל לא יודעת לקרוא.