אז אני ושתי החברות שלי (בכיתה ג' בערך) ישבנו לנו בסבבה וראינו סרטונים במיוזיקלי (חח זוכרים את זה??). אז פתאום עולה סרטון של ילדה שמראה את הפרח שלה בלי שום צינזור או שום דבר! ואנחנו התמימות חשבנו שזה האוזן שלה! בקיצור? תפסיקו לומר שזה הטיקטוק שהרס כי זה היה ככה גם לפני, ובגדול? אני לא מבינה למה האפליקציה הזאת עדיין קיימת. מחשבות?