14 תשובות
כעת דרך האפליקציה.
באפליקציה בעיקר. כשאני רוצה לחפש שאלה אני משתמש באתר.
אתר
באפליקציה
באפליקציה
אתר כי יש לי אייפון
אפליקציה
אתר
אתר כי אין את האפליקציה באייפון :(
אתר כי אין את האפליקציה באייפון :(
גם וגם
^^אתר וגם מהסיבה הזו וגם בגלל שאני לרוב מהמחשב
אפליקציה
אני לרוב דרך המחשב אז דרך האתר
באותו הנושא: