התחברות
הרשמה
אני וחברות שלי מתבלטות ללכת לקחת אוכל ממסעדה ולשבת במקום יפה
או ללכת לים לראות שקיעה עם אוכל או ללכת לטבע לקחת אוכל ממסעדה ולשבת ?
מה עדיף בעניכם
23 באפריל 2022, 15:28
מסעדות
בילויים
עצות
דילמה
התלבטות
3 תשובות
ים
3
3*
ללכת לים ולראות את השקיעה עם אוכל.
R
Random_girl
תלוי בטבע זה יכול להיות מציק אז או טבע או ים
א
אנונימית6183
באותו הנושא:
ללכת לקחת אוכל מלמטה או ללכת לישון?
אני רעבה ללכת לקחת אוכל או עדיף שלא?
אני וחברה שלי רוצות ללכת לעשות פיקניק בים מה אתם ממליצים לנו לקחת לאכול?
זה עלוב ללכת שלוש חברות (כולל אני)לחדר בריחה?אני ועוד חברה רוצות לקחת חברה ליומהולדת
לקחת עכשיו אוכל או ללכת לישון ?
אני וחברות שלי הולכות לים ואני אמורה לקחת ואבא שלי אוכל כבר במשך חצי שעה ואני אומרת לו מתי יוצאים והוא אומר אני אוכל
תנו לי מקומות שאני אוכל ללכת אליהם עם חברות שלי
אני חייב לקחת את המנה השניה של פייזר כדי שאוכל ללכת להופעה של נועה קירל?
לאיפה אפשר לקחת חברה?רק אוכל הן רוצות?
מוטיבציה לקום משכיבה מלאה אחרי שעשיתי ביד ללכת לקחת מים ואוכל?
אני בקרוב טסה עם חברות, איזה אוכל לקחת המזוודה לקחת מנות חמות וחטיפים?