6 תשובות
לצערי כן
אנונימית
תלוי ברמה של התסכול.
אנונימי
כל אחד והאופי שלו, אני אישית לא מאמין בזה. כשאני מתוסכל אני לרוב דוחק את הרגשות שלי אלא אם כן אני מוצא מישהו שאני מרגיש בנוח לדבר איתו ומשתף אותו במה שעל הלב שלי בדרך שהיא לא פוגענית כדי שיבין במאת האחוזים מה עובר עלי. להתעצבן ולהוציא תסכול לא מוביל לשום מקום.
אני יכול אבל מנסה שלא כל כאלה שאני אוהב
כן
אנונימית
כן
באותו הנושא: