21 תשובות
קרובי משפחה
וואי זה מסובך לא יודעת
למה שאנחנו לא נענה?
אנונימית
אני בת 11!! חעחע
אנונימית
בנות דודות מדרגה 2 אני חושבת
שואל השאלה:
כי זה מי שלומד ביולוגיה יודע
לא בכוונה רעה
כי זה מי שלומד ביולוגיה יודע
לא בכוונה רעה
אנונימית
ההורים שלכם בני דודים
שואל השאלה:
^ וואי אני יודע
שאלתי בסך הכל מה אני והיא נקראים
^ וואי אני יודע
שאלתי בסך הכל מה אני והיא נקראים
אנונימית
וואו אני בת 14 ואמא איזו שאלה קשה אני כל כך סתומה שגם את זה אני לא יודעת אממ וואו אמא איזו שאלה קשהה מה מהה
-_-
-_-
אין לזה שם בובי
ההורים שלכם בני דודים
בני דודים מדרגה שנייה זה בני דודים של הבנים דודים שלך (והם לא בני דודים שלך ישירות)
ההורים שלכם בני דודים
בני דודים מדרגה שנייה זה בני דודים של הבנים דודים שלך (והם לא בני דודים שלך ישירות)
שואל השאלה:
^
חחחnnn
^
חחחnnn
אנונימית
שואל השאלה:
הגזר של לואיסתומה. ילדים של הבני דודים זה אחיינים מדרגה שנייה
הגזר של לואיסתומה. ילדים של הבני דודים זה אחיינים מדרגה שנייה
אנונימית
לא בובי
אחיינים מדרגה שנייה זה הנכדים של אח/ות שלך
אחיינים מדרגה שנייה זה הנכדים של אח/ות שלך
שואל השאלה:
תבדקי ותחזרי עם תשובה
תבדקי ותחזרי עם תשובה
אנונימית
למה את מדברת אלי ככה? אני טרחתי ונכנסתי לך לשאלה וככה את מדברת?
שואל השאלה:
כי את סתם עונה
ואת גם עד עכשיו לא ענית על השאלה
שאלתי בסך הכל מה היא בשבילי
כי את סתם עונה
ואת גם עד עכשיו לא ענית על השאלה
שאלתי בסך הכל מה היא בשבילי
אנונימית
קוראים לזה גם סתם בן/בת דוד/ה
דודן (או בן דוד/ה) ודודנית (או בת דוד/ה) (באנגלית: cousin) הוא מונח אשר יכול להתייחס לשתי משמעויות - בדרך כלל נעשה בו שימוש לתיאור בני דודים מדרגה ראשונה במשפחה בזיקה לאדם שיש לו סבא, סבתא, סבא רבא או סבתא רבתא במשותף איתם, והמשמעות השנייה, אשר נפוצה עיקר בתחום הגנאלוגיה, היא תיאור קרבה משפחתית בין אנשים בני אותו דור או דורות שונים שאין ביניהם קרבה משפחתית מדרגה ראשונה או שנייה (ראו טבלה בהמשך להבהרה)
דודן (או בן דוד/ה) ודודנית (או בת דוד/ה) (באנגלית: cousin) הוא מונח אשר יכול להתייחס לשתי משמעויות - בדרך כלל נעשה בו שימוש לתיאור בני דודים מדרגה ראשונה במשפחה בזיקה לאדם שיש לו סבא, סבתא, סבא רבא או סבתא רבתא במשותף איתם, והמשמעות השנייה, אשר נפוצה עיקר בתחום הגנאלוגיה, היא תיאור קרבה משפחתית בין אנשים בני אותו דור או דורות שונים שאין ביניהם קרבה משפחתית מדרגה ראשונה או שנייה (ראו טבלה בהמשך להבהרה)
שואל השאלה:
מה את סתם מוסיפה דברים
אחיין מדרגה שנייה - בנו של בן הדוד." האחיין (nephew) והאחיינית (niece) הם הילדים של האח או של האחות. על פי המקובל באנגלית, גם ילדיהם של הגיסים והגיסות נקראים אחיינים. אחיין מדרגה שנייה - בנו של בן הדוד."
מה את סתם מוסיפה דברים
אחיין מדרגה שנייה - בנו של בן הדוד." האחיין (nephew) והאחיינית (niece) הם הילדים של האח או של האחות. על פי המקובל באנגלית, גם ילדיהם של הגיסים והגיסות נקראים אחיינים. אחיין מדרגה שנייה - בנו של בן הדוד."
אנונימית
אני לא חושבת שזה מוגדר, קרובי משפחה
וואו אני בן 14 ואמא איזו שאלה קשה אני כל כך סתום שגם את זה אני לא יודע אממ וואו אמא איזו שאלה קשהה מה מהה
-_-
-_-
אולי תפסיקי לצאת עלי? העתקתי מויקיפגיה מוזמנת לבדוק