3 תשובות
לכי למי שעשה לך את העגיל
כעיקרון את מסובבת את העיגול למעלה אבל אם את לא יודעת איך עושים את זה הכי טוב שתלכי לפירסר
יש לעיגול למעלה שמעל לפוםיק את מסובבת לצד שמאל
באותו הנושא: