3 תשובות
תקשיבי זה כתוב טוב, אני גם כותבת מדי פעם והעצה הכי טובה שלי היא להשתיק אל הקול הזה בראש שלך שזה לא טוב ואת גרועה, כי לפי הקטע כתיבה זה את צריכה להיות בטוחה בכתיבה שלך ולהתגאות ב"ה, כמובן שתמיד יש מקום לשיפור אבל אל תזלזלי ביכולות שלך אף פעם
אולי תשני את הרצון עז לבעוט בו וזה פשוט נשמע מאוד קיטצי ולא ממש מחדש זה נשמע כמו רומן נדוש מבינה הכתיבה טובה אבל עדיין
שואל השאלה:
אוקיי אני אשנה בהתאם את צודקת ,תודה
אוקיי אני אשנה בהתאם את צודקת ,תודה
באותו הנושא: