7 תשובות
כן תבקש
כן, ותגיד לו את מה שכתבת פה
בהצלחה
בהצלחה
עדיף פנים מול פנים ואם יוצא לכם לדבר בהודעות אז גם הודעה זה סבבה
פנים אל פנים.
שואל השאלה:
ולעשות את זה בהודעה? או לדבר איתו פנים מול פנים?
כי תמיד אבל תמיד יש עוד עובדים בסביבה, אין לו מדרד הוא אף פעם לא לבד שם
ולעשות את זה בהודעה? או לדבר איתו פנים מול פנים?
כי תמיד אבל תמיד יש עוד עובדים בסביבה, אין לו מדרד הוא אף פעם לא לבד שם
אנונימי
כן פשוט דבר עם הבוס שלך. מה שרשמת פה תגיד לו. שאתה חלק חשוב מהפלאפל וכו.
ברור שזה מתאים תלך על זה
באותו הנושא: