9 תשובות
לאכול
אל תדאגי, הכל יהיה בסדר, גם אם תאכלי לא יקרה כלום, תהני:) זה כיף לאכול, חבל, אל תמנעי מעצמך, את מהממת ואם את צריכה עזרה מחר אני כאן 3>
שואל השאלה:
^ תודה רבה❤
^ תודה רבה❤
אנונימית
❤❤❤
הם מודעים לזה או שלא?
שואל השאלה:
^ לא..
^ לא..
אנונימית
בגלל שאם הם יודעים אז אני הייתי אומרת שאני בתהליך החלמה עכשיו ושאם מאוד קשה לך לאכול מאכל מסויים אז תבקשי שאת תאכלי משהו אחר אני סובלת מזה אז אני יודעת שלפעמים יש פחד ממאכלים ספציפים וזה בראש ואם קשה לך את יכולה לבקש לאכול משהו אחר שתדעי שלא משנה מה מגיע לך לאכול,את מהממת ואת חזקה ולא יקרה לך כלום אם תאכלי מזה זה אוכל וזה בריא וזה חשוב לאכול וגם שזה נראה לך שלא מגיע לך אז זה כן ואת מהממת ולא מגיע לך לעבור את זה אני מאחלת לך החלמה מהירה ורפואה שלמה ולכל שאלה או משהו אני פה❤
שואל השאלה:
תודה רבה,באמת תודה רבה ואני גם תמיד תמיד פה.אני לא יודעת מה לעשות כי גם יש לי שקילה בראשון והלך לי כל השבוע מזעזע אז אני חושבת שירדתי
תודה רבה,באמת תודה רבה ואני גם תמיד תמיד פה.אני לא יודעת מה לעשות כי גם יש לי שקילה בראשון והלך לי כל השבוע מזעזע אז אני חושבת שירדתי
אנונימית
אהובה שלי, אני יודעת שזה קשה אבל את יכולה להיות גאה בעצמך על זה שאת התחלת טיפול ושאת מנסה ושאת עובדת קשה ואני יודעת שזה תמיד נראה רחוק כזה ושיש תקופות שיש מלא נפילות תמיד תזכרי שזה באמת הפרעה קשה שאת נלחמת בה ושזה בסך הכל הפרעה שיושבת לך על הראש אם כל מיני חוקים כאלה של מה מותר ומה אסור מה שאפילו לא באמת בהכרח יותר טוב או אם פחות קלוריות שלי קשה אני תמיד מזכירה לעצמי אז אני אגיד גם לך שהכל זה איזון וזה בסדר לאכול ואין דבר כזה מאכל משמין פשוט צריך לדעת לאזן ושום דבר לא יקרה לך אם תאכלי מגיע לך לאכול ואת חזקה ומהממת❤ וגם שיש לך נפילות תמשיכי קדימה ואת תראי שאת תנצחי את זה בסוף ותזכרי שמגיע לך לאכול ולהנות מהאוכל
באותו הנושא: