התחברות הרשמה

אני ישנה אצל דודים שלי ובת דודה שלי מדברת מתוך שינה.

עכשיו אני יודעת שזה דבר טבעי אבל זה ממש מפחיד כי עוד שניה 4 בלילה ובמיוחד אחריי שראינו סרט אימה.
היא אמרה כזה "לא לא לא תעצרי" ושאלתי אותה מה היא רוצה ומי תעצור היא אמרה זאתי מהבית ספר שלה.
מתי שאשאל אותה על זה מחר היא בכלל לא תזכור.
מה לעשות? זה כבר לא פעם ראשונה שזה קורה.
16 באפריל 2021, 03:41
שינהלילה    
4 תשובות
תתעלמי אין מה לעשות
W
WhiteִAngel
לא נירא לי
ר
ר.א.ה.
אין מה לעשות
ה
הלווו ביצ'יז
כניראה שהיא חולמת על הסרט זה שום דבר אל תלחצי
כ
כלבה עם תעודות
באותו הנושא:
וואו אני גוועת ברעב ואני ישנה אצל בני דודים שלי
לבת דודה שלי יש כינים ואני ישנה אצלה היום.
אני ישן אצלי דודים עכשיו ויש ילד קטן שישן מעלי
חברה שלי ישנה אצלי ואמרה לי שאני מדברת מתוך שינה
אם שינה הוא בן הדוד של מוות, מיהו בן הדוד של החיים?
מה ההבדל בין דודה לבין בת דודה?
דודה שלי ישנה אצלי.
גילוי עריות זה רק בין אחים או גם בין דודים ובני דודים?
אני מדברת לפעמים מתוך שינה ועוד חודש יש לי טיול שנתי איך לא לדבר מתוך שינה?
מה ההבדל בין דודה לבת דודה?
אני ישנה אצל בני דודים