6 תשובות
כדי
כדאי
כן אפשר
אם את צריכה עוד חלבון כדי להגיע לכמות היומית שלך, כן. אם לא אז את לא חייבת.
אבל זה לא מזיק
אבל זה לא מזיק
אבקת חלבון לא מזיקה בכלל, היא עוזרת לך להגיע למכסה חלבון היומי .
עדיף לקחת אחרי אימון סקופ אחד (כף אחת) בדרך כלל מגיע בתוך החלבון סקופ .
מייעצת לך לבדוק על האבקות חלבון בשוק ולהתייעץ עם מישהו שמבין בזה לגביי איזה מהסוגים יכול להתאים לך ולקנות ישירות מחנות/מקור כי אם לא אי אפשר לדעת מה עבר על החלבון והרס את ה"כוח" שלו אני אישית משתמשת בחלבון מי גבינה של חברת usn
עדיף לקחת אחרי אימון סקופ אחד (כף אחת) בדרך כלל מגיע בתוך החלבון סקופ .
מייעצת לך לבדוק על האבקות חלבון בשוק ולהתייעץ עם מישהו שמבין בזה לגביי איזה מהסוגים יכול להתאים לך ולקנות ישירות מחנות/מקור כי אם לא אי אפשר לדעת מה עבר על החלבון והרס את ה"כוח" שלו אני אישית משתמשת בחלבון מי גבינה של חברת usn
אבקת חלבון זה לא מזיק, לדוגמה אבקת whey זה אבקת חלבון של מי גבינה שהגיש כשאת פותח גבינה לבנה יש נוזל למעלה אז לוקחים את זה ומעבירים את זה יבוש. ותשתמשי באבקת חלבון רק אם את לא מגיעה לכמות חלבון שאת צריכה (1.6-2.2 גרם חלבון על כל קילו בגוף). וגם אבקת חלבון זה בסך הכל תוסף אז אל תחליפי את זה על ארוחות רק תוסיפי את זה בנוסף
באותו הנושא: