8 תשובות
כן הייתי חד משמעית
מתגייסת.
לא
אנונימית
כן.
בטח
קשה לי להגיד לך כי סיימתי צבא לא מזמן, וזה הדבר הכי טוב שקרה לי, זה כל כך שינה אותי וביגר אותי וזה נתן לי התחלה טובה ובוגרת יותר לאזרחות, זה משהו שלא מקבלים במסגרת אחרת ואם הייתי חוזרת אחורה הייתי עושה את זה שוב. האמת שגם לפני שהתגייסתי רציתי את זה
אנונימית
באותו הנושא: