8 תשובות
כן הייתי חד משמעית
מתגייסת.
לא
אנונימית
קשה לי להגיד לך כי סיימתי צבא לא מזמן, וזה הדבר הכי טוב שקרה לי, זה כל כך שינה אותי וביגר אותי וזה נתן לי התחלה טובה ובוגרת יותר לאזרחות, זה משהו שלא מקבלים במסגרת אחרת ואם הייתי חוזרת אחורה הייתי עושה את זה שוב. האמת שגם לפני שהתגייסתי רציתי את זה
אנונימית