16 תשובות
כן
כן
כן
וואי שאלה טובהה, מצד אחד כן כי אני רוצה לתרום למדינה, מצד שני, אם היה חוק כזה אף אחד לא היה מתגייס, ואני הייתי לבד מול כל הערבים אז הייתי מתה חח :)
חד-משמעית שכן, זה כיף לתרום למדינה, ואם זה לא היה חובה הייתי עוד יותר רוצה כי זה "לתרום" עוד יותר
לא
אנונימית
שואל השאלה:
הסברים?
הסברים?
בגלל שאני אוהבת את המדינה ורוצה להגן עליה ועל היהודים פה
גם כי צבא זה חוויה ולדעתי זה כיף
גם כי צבא זה חוויה ולדעתי זה כיף
אין לי מושג
זה נראה ממש כיף וזה גם יכול להשפיע על העתיד שלי אם אני אהיה ביחידה טובה
אנונימית
לא , לא מכוונה של אי רצון לתרום למדינה פשוט אני ספורטאי וזה די יפגע לי בקריירה במיוחד אם אבזבז זמן על להיות בתפקיד לא חשוב
לא, בזבוז זמן אחד גדול, רק רוצה לטוס מהמדינה הזאת כבר.
ודניאל, איך הצלחת לא להתגייס?
ודניאל, איך הצלחת לא להתגייס?
אנונימי
לגמרי
כן.
יכלתי לעשות שירות לאומי ובכלל לא
אז תשובה לשאלתך כן
אז תשובה לשאלתך כן
100% לא
באותו הנושא: