4 תשובות
תדברי איתה
שואל השאלה:
נראלך אני אגיד לה את זה ?
נראלך אני אגיד לה את זה ?
לדעתי המערכות יחסים הכי טובות והכי פחות רעילות הם אלה שדיברו על הכל, ויודעים בדיוק מה כל אחד רוצה
שואל השאלה:
מה להגיד לה ? מאיפה לי לדעת אולי היא באמת סטרייטית ומביך?
מה להגיד לה ? מאיפה לי לדעת אולי היא באמת סטרייטית ומביך?
באותו הנושא: