12 תשובות
אני חושבת שהמשפט האחרון שאמרת הוא נכון, יכול להיות שאת רק רואה את עצמך ככה, אנשים שחושבים שאת מכוערת, אם לא טוב להם יום טוב להם.
אני בטוחה שאת נראית טוב
שואל השאלה:
:)
אל תתני לאנשים לשנות את הדרך חשיבה שלך על עצמך, הרבה אנשים (כולל אני לפעמים) מסתכלים במראה וחושבים שהם לא יפים אבל זה לא נכון וזה פשוט זה שהמוח מעדיף לראות את הדברים הרעים ונמשך לרע (קראתי על זה פעם)
שואל השאלה:
זה לא שאנשים משנים את החשיבה שלי עליי זה פשוט שאני לא אוהבת איך שאנשים רואים אותי ומבחינתי הם רואים אותי מכוער
למה את צריכה להתעסק בה שאחרים חושבים?
שואל השאלה:
כי אני אוהבת ורוצה להראות טוב
שואל השאלה:
ואני אחת שחשוב לה מה אחרים חושבים עליה
כמה דברים
לא צריך להיות ל חשוב מה אחרים חושבים או אומרים והכי חשוב זה לחיות את החיים שלך על פי מה שאת רוצה ולא אחרים.
למה את חושבת שהם חושבים שאת לא יפה?
שואל השאלה:
כי אני בתסבוכת עם עצמי שאני לא נראית טוב ונראית אפילו מוזר בגלל האסימטריה שהפה שלי עקום והעיניים שלי לא שוות
רק את רואה את זה, אני בטוחה שאחרים חושבים שאת יפה
שואל השאלה:
טוב תודה על העידוד:)
תמיד פה לעזרה