3 תשובות
אני גם עולה ל-י' שנה הבאה ובחרתי תכנות מערכות (בעיקרון מחשבים)
ציור תשללי משעמם שם מוות
פסיכו סוציו זאת אחלה מגמה לא כזה מתאמצים בה והיא גם מעניינת
מציעה לך לקחת מגמה פשוטה ( כמו תאטרון אפילו) ואחת מדעית
מדעי המחשב זה מקצוע ממש כיפי ועוזר לעתיד אם מתחברים אליו, תנסי ותראי אם תאהבי, הייתי לוקחת גם משהו הומני שיאזן כמו פסיכולוגיה