7 תשובות
אני הייתי הולך על:
1. פיזיקה ומדעי המחשב
2. או הנדס תוכנה ופיזיקה

אבל תעשה מה שנוח לך ומה שאתה אוהב
Hex
אני בבן גוריון
אנונימית
איפה את באודיסאה?
אנונימית
קודם כל מוזיקה זה לא כל כך קל, דבר שני האם רב מה שאתה עושה זה חברים ובית ספר? אם כן לך על הכי קשה כי אתה תצליח להתמודד, אם אתה בעוד תוכנית הייתי ממליץ לך לך למשהו שאתה ממש אוהב שזהוא לא חייב להיות מדעי (אם אתה כבר עושה מדעי).
אני נגיד בתוכנית אודיסיאה ואני מתכוונת ללכת כנראה לפיזיקה כימיה
אנונימית
1 נשמע ממש טוב, אבל גם 2 מצויין. אי אפשר לשלב הנדסת תוכנה ופיזיקה?
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר לשלב אבל זה 15 יחידות יוצא וזה כבר ממש קשה. אבל תודה בכל זאת כולם!