6 תשובות
כן
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
הכרתי הרבה קווקזים
וכולם כולל כולם תמיד התנהגו בצורה ערסית
היו בריונים
הם תמיד בכיוון הזה של הרע לא מובן למה
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו יש לי חבר קווקזי והוא אחלה גבר ומצחיק והכל
אנונימי
לא תמיד, אבל כן יש ויש
לא האקס שלי לא קווקזי