6 תשובות
כן
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
הכרתי הרבה קווקזים
וכולם כולל כולם תמיד התנהגו בצורה ערסית
היו בריונים
הם תמיד בכיוון הזה של הרע לא מובן למה
וכולם כולל כולם תמיד התנהגו בצורה ערסית
היו בריונים
הם תמיד בכיוון הזה של הרע לא מובן למה
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו יש לי חבר קווקזי והוא אחלה גבר ומצחיק והכל
כאילו יש לי חבר קווקזי והוא אחלה גבר ומצחיק והכל
אנונימי
לא תמיד, אבל כן יש ויש
לא האקס שלי לא קווקזי
באותו הנושא: