4 תשובות
אני קווקזית ,הסטיגמות הם:
שהם שעירים (לא נכון ברוב המקרים)
שהם עצבנים (זה תלוי באופי אבל כן)
.
אנונימי
שואל השאלה:
מה היא כתב?
אנונימית
כל הקווקזים בצורה כזאת או אחרת קרובי/רחוקי משפחה (זה דיי נכון), עצבניים, מכבדים את ההורים ואנשים מבוגרים מהם, מסורתיים לרוב ושולטים במוזיקה המזרחית בארץ (שרית חדד מהבנות אומר אדם מהבנים),