8 תשובות
לשבת עם האחים המוסלמים באותה ממשלה
אני לא אומרת ביבי ואני שונאת את בנט.
בנט לדעתי לא ראש ממשלה מתפקד וההוכחה לזה שלא קרו כלכך הרבה פיגועים בכזאת צורה מאז שנות הממשלה של רבין.
^איך בידיוק
אנונימי
כי הוא מכר את ביטחון המדינה בשביל כסא ראש הממשלה
הוא מתנהל בצורה נוראית עם הקורונה ועם המצב הביטחוני והוא פשוט לא מתאים לתפקיד
אבל עדיף אותו מאשר את ביבי
אנונימית
לא שונא אותו
אני לא שונאת את בנט. לדעתי הוא ראש ממשלה יותר טוב מביבי, ופיגועים היו אצל כל ראש ממשלה מכהן, אנשים פשוט נוטים לשכוח את זה כשיש להם דעה מסוימת בראש. וכן, אני די בטוחה שאלה ששונאים את בנט רק הולכים בתוך הזרם. אני מקווה שזה ככה. אחרת הרבה מאוד אנשים במדינה הזאת הם מאוד גזענים ורוצים לרצוח כל דת שונה משלהם.
אני לא תומכת בבנט מהסיבה הפשוטה שאני תומכת בציונות הדתית