התחברות הרשמה

למה יש בנות שנולדו כבר כבנות שמפחדות מזה שטרנסיות יחליפו אותן?

שיתנו לכל אחד/אחת לחיות איך שהוא/היא רוצה
21 באפריל 2022, 01:31
טרנספוביהזוגיותתן לחיותלמהפחד    
3 תשובות
מה
ו
ווש
שואל השאלה:
יצא לי לפגוש 3 כאלו
אנונימי
שואל השאלה:
כתוצאה מתסכול שטרנסית/טרנסיות לקחו לה מישהו
אנונימי
באותו הנושא:
למה בנות נולדו אם חזה רחב ובנים נולדו אם חזה שטוח?
שמות יפות לבנות שנולדו עכשיו. תודה לעונים
וואי למה כולם כועסים ויוצאים על בנות שנולדו ב2007
מה תחשבו על זוג שהבת נולדה ב2006 והבן נולד ב2003
שמות יפים לבנות? שנולדו
שמות יפים לבנות? נולדה לי בת דודה!
איזה שמות הייתם מביאים לתאומים שנולדו באדר [בן ובת]????
למה יש בנות שמפחדות לשים ג'ינס קצר?
למה יש בנות שמפחדות להתעטש במחזור?
בת כמה מישהי שנולדה ב 1974 ונולדה בנובמבר?
אם מישהי נולדה ב11.5 והיא בת 15 עכשיו, היא נולדה ב2005 או 2004?