16 תשובות
שואל השאלה:
יש כאלה שכועסים
יש כאלה שכועסים
כי הן נולדו בפאקינג 2007 ילוזריות
אנונימי
מי כועס? למי אכפת ממך
שואל השאלה:
למה את באה בתקיפה
למה את באה בתקיפה
כן יש כאלה שמתנשאים והפ נולדו ב2006-
פשוט סליחה שנולדתי ב2007 הייצי צריכה לצאץ לפני❤❤
יאללה שךהם
פשוט סליחה שנולדתי ב2007 הייצי צריכה לצאץ לפני❤❤
יאללה שךהם
חח זה סתם כי אתן קטנות מאוד ועם מודעות ואנחנו שהיינו בגיל שלכן היינו בלי מודעות ונראים זוועה וזה מוזר שיש לכן מודעות מגיל 10 בערך אני 2003 חח
אנונימית
לא צריך להכליל את כולם
לא סובלת את השנתון הזה
שואל השאלה:
למה אבל
למה אבל
ככה, אנשים שנולדו ב 2007 נחותים ולא מגיע להם זכויות. בעולם מושלם לא יהיה 2007, לפי ההלכה בספר יהושוע פרק ג' פסוק י' "יש להרוג כל אלה שנולדו בשנת 2007, אלוהים אינו זקוק לתפילה
ואינו זקוק לקורבנות"
ואינו זקוק לקורבנות"
לא יודעת
אבל שימי ז*ן
אבל שימי ז*ן
לאף אחד אין כלום נגדכם כבני אדם אבל זה שאתם מתנהגים כמו בני 18 בלי להבין שאתם בתכלס ילדים, ואתם קטנים זה מעצבן. אתם קוראים לזה מודעות עצמית אבל זה לא כלום מעבר לרצון להיות כמו הגדולים ולקחת מהם את הפוקוס. ילידי 2002-2003 חיכו המון זמן לרגע שהם יהיו מבוגרים ואז באים צוציקים בני 13 ומתמהגים אליהם בלי בושה
^ אל תשקרי לי יש משהו נגדן
מי זה כולם?
אני בחיים לא יצאתי על בנות כמוכן, אתן לא מעניינות אותי.
אני בחיים לא יצאתי על בנות כמוכן, אתן לא מעניינות אותי.
זה בצחוק
לא כועסים.