15 תשובות
אמשיך לקוות
אני אמשיך לחכות.
מה זה משנה, במילא כולנו נמות עד אז.. ועזבתי את הדת אבל נגיד אבא שלי עדיין היה מאמין
אנונימי
זה לא ישנה כלום כי זה לא בהכרח 6000 ואנשים ימשיכו לחכות
העולם יחרב..
אני כנראה אמות עד אז, אבל צריך להבין שהמקור של הדתיים שהמשיח יגיע עד שנת 6000 הוא טעות כי באותה גמרא מעריכים שהמשיח יגיע עד שנת 4500 ורשי שם כות שיגיע ב5100 בכל מקרה הגמרא שם כנראה זה טעות, ולכן אני חושב שזה סביר שהוא לא יגיע עד אז בעוונותו.
כשנגיע לזמן הזה תשאל את השאלה שלך
שואל השאלה:
מה לקוות הוא היה אמור לבא בטוח וזה לא קרה
מה לקוות הוא היה אמור לבא בטוח וזה לא קרה
אנונימי
שואל השאלה:
אני יכול לדמיין אני צפרדע הולך למיים הינה דמיינתי תורך
אני יכול לדמיין אני צפרדע הולך למיים הינה דמיינתי תורך
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה היית עושה אל תשחק אותה ראש קטן כמו כל הדתיים
אין לך מה לענות זה מה שקורה ??
מה אתה היית עושה אל תשחק אותה ראש קטן כמו כל הדתיים
אין לך מה לענות זה מה שקורה ??
אנונימי
אני מדמיין דברים מציאותיים, לא שקריים
מה אני אעשה?
אני אמות עד אז
אני אמות עד אז
אנונימית
העולם לא נראה לי יהיה קיים עד אז
בוודאי שיבוא, שאלות של אם פשוט לא נכונות אם זה לא יכול לקרות
זה כמו לשאול מה היית עושה אם היית מגלה שאתה צפרדע, אני יודע שאני לא ואני יודע שזה לא יקרה, אז למה לחשוב ולדמיין מה יקרה אם? סתם בזבוז ונזק
זה כמו לשאול מה היית עושה אם היית מגלה שאתה צפרדע, אני יודע שאני לא ואני יודע שזה לא יקרה, אז למה לחשוב ולדמיין מה יקרה אם? סתם בזבוז ונזק
^^כמו שאמרתי מקודם זה בכלל לא בטוח הוא יבוא ב6000
באותו הנושא: