3 תשובות
אני מבין שזה קשה אבל עצם זה שאת מלחיצה את עצמך זה רק גורם ליותר נזק. אני עובד כטבח והרבה פעמים קורות פאדיחות קטנות, מה שחשוב זה לשמור על קור רוח ולהירגע. אם קרה שעשית פאשלה אל תלחצי תמשיכי כרגיל ותשכחי מזה גם אם זה קשה. ובסוף את תשתפרי ככה זה תמיד
מבינה אותך. קשה מאוד בהתחלה אבל את תתרגלי
אל תוותרי ותתאמני על זה
ותגידי למי שאחראי עלייך שאת מבטיחה להשתפר ואני בטוחה שהוא יבין
אל תוותרי ותתאמני על זה
ותגידי למי שאחראי עלייך שאת מבטיחה להשתפר ואני בטוחה שהוא יבין
זאת רק משמרת שנייה, תרגעי תמיד קשה בהתחלה וגם המעסיק יודע את זה
באותו הנושא: