5 תשובות
תתייעצי עם חברים שעובדים במקומות אחרים אולי. את יכולה גם להתחיל תואר אם את מעוניינת ויכולה
את תמצאי בסופו של דבר, תמשיכי לברר לעצמך על מקומות ואני בטוחה שתמצאי.
זה קשה אך זה מצריך סבלנות וכוחות נפשיים.
בהצלחה
תפרסמי קורות חיים שלך באינטרנט באתרים, תחפשי מה אפשר לעשות, תלמדי אולי דברים שמעניינים אותך, אם את צריכה אני כאן. בהצלחה
היי..

תראי אני כבר שנה לא עובד בערך

אומנם למדתי וגם הוצאתי רישיון נהיגה וכל זה

עבדתי איזה חודש כמעט באיזשהו מקום, אבל שם לא הלך, ועדיין מחפש ושולח קו''ח למקומות, זה קשה, נכון, לא הכל מתאים לנו ואנחנו לפעמים קצת מפונקים, אבל זה יגיע, לא נשאר ככה כל החיים, רק אל תיפלי ליאוש ולוותר, תמשיכי לחפש ולתת בראש. זה יגיע.
מה עם מזכירה? בייביסיטר?