3 תשובות
תסבירי לה שממש כואב לך
ואם לא עובר לך תקחי כדור או משהו, תשתי תה, לכי לשרותים
מצטערת שהיא לא מבינה אותך, זה לא בסדר.
ואם לא עובר לך תקחי כדור או משהו, תשתי תה, לכי לשרותים
מצטערת שהיא לא מבינה אותך, זה לא בסדר.
ואוו נשמע שעברת איתה סיטואציה ממש לא נעימה, זה באמת התחושה הכי קשה שעוד אמא מדברת אליך ככה, האדם שהכי אמור להיות לצידך ולהעניק לך חום ואהבה במיוחד כשכואב לך ואת לא מרגישה טוב
בדכ אמהות שמתנהגות ככה זה נובע מקשיים שהיא עוברת בעצמה ואז הו מוציאות הכל על אחד הילדים ובמקרה הזה, זה אתה
דבר ראשון לא להתייחס, לא לקחת ללב , להתעלם
לא לתת למילים לרגע להשפיע
ממש חשוב גם שלא תגיבי לה או תחזירי לה שזה הדבר הקשה ביותר
יש לנו מצווה לכבד הורים, יש ילדים שזה התיקון שלהם והקושי שלהם בעולם, לכבד את ההורים שלהם
תזכרי שבגלל שיש לך נסיון בזה והתמודדות גדולה יותר מכל ילד אחר בעולם אז הזכות שלך היא בהתאם- גדולה יותר
בטח את מצוברחת וזה אבל זה יעבור, ניסית לקחת כדור?
אגב קורה לכל אחד עם ההורים גם מקרים כאלה
אני ממש ממש מבינה אותך
בדכ אמהות שמתנהגות ככה זה נובע מקשיים שהיא עוברת בעצמה ואז הו מוציאות הכל על אחד הילדים ובמקרה הזה, זה אתה
דבר ראשון לא להתייחס, לא לקחת ללב , להתעלם
לא לתת למילים לרגע להשפיע
ממש חשוב גם שלא תגיבי לה או תחזירי לה שזה הדבר הקשה ביותר
יש לנו מצווה לכבד הורים, יש ילדים שזה התיקון שלהם והקושי שלהם בעולם, לכבד את ההורים שלהם
תזכרי שבגלל שיש לך נסיון בזה והתמודדות גדולה יותר מכל ילד אחר בעולם אז הזכות שלך היא בהתאם- גדולה יותר
בטח את מצוברחת וזה אבל זה יעבור, ניסית לקחת כדור?
אגב קורה לכל אחד עם ההורים גם מקרים כאלה
אני ממש ממש מבינה אותך
לכי לשירותים זה יקל עלייך מאוד
תאכלי ארוחת בוקר ותשתי קפה לעיכול
תדברי איתה על זה שתרגעו
בדרך כלל איזה יום אחרי הסיטואציה יותר נכון לדבר על זה
תאכלי ארוחת בוקר ותשתי קפה לעיכול
תדברי איתה על זה שתרגעו
בדרך כלל איזה יום אחרי הסיטואציה יותר נכון לדבר על זה
באותו הנושא: