21 תשובות
זה קשור באיזשהו מקום לבגרות רגשית שכזו, ובשלות עם המיניות שלך. אז מגיעים לנקודה שמרגישים בנוח עם הבן אדם ואת נמשכת אליו ושניכם רוצים להגיע לרמה הזו של האינטימיות.
אנונימית
יש אנשים כאלה
לדעתי קוראים לזה asexual
זה פוביה מלקיים יחסים אבל כן בעד מערכת יחסים
לדעתי קוראים לזה asexual
זה פוביה מלקיים יחסים אבל כן בעד מערכת יחסים
אנונימית
זה משהו שקורה לאט לאט, זה לא משהו שייקרה לך בבת אחת.
זה לגיטימי לגמרי שזה ילחיץ אותך, אבל כשאת תהיי מוכנה את תהיי מוכנה.
זה לגיטימי לגמרי שזה ילחיץ אותך, אבל כשאת תהיי מוכנה את תהיי מוכנה.
זה פשוט כי את קטנה עדיין, כולה עירום.
שואל השאלה:
אני בת 19 וחצי
אם זה קטן אז כן..
אני בת 19 וחצי
אם זה קטן אז כן..
אנונימית
פחות עניין של גיל ^ יש אנשים שגם בגיל 25 לא מוכנים לזה עדיין. כל אחד בקצב שלו
אנונימית
אז הגיע הזמן להתבגר. כולה עירום, כולה גוף.
זה מביך פעם ראשונה, את מורידה את הבגדים מבינה שבעצם סתם פחדת וזהו.
אין מה לחשוש חוץ מהפחד עצמו. זה כמו אנשים שפוחדים לשחות, צריך לקפוץ לבריכה פעם אחת ואז זה סבבה.
אין מה לחשוש חוץ מהפחד עצמו. זה כמו אנשים שפוחדים לשחות, צריך לקפוץ לבריכה פעם אחת ואז זה סבבה.
לא קשור לבגרות ^ וזה לא כולה עירום וכולה גוף. כל בן אדם מסתכל על זה אחרת וזה לא אומר שהוא בוגר יותר או בוגר פחות. יש מלא אנשים לא בוגרים שאין להם בעיה עם סקס והרבה בוגרים שעדיין לא מוכנים לזה.
זה בשלות רגשית.
זה בשלות רגשית.
אנונימית
הייתי כמוך
והגעתי כמעט ליחסי מין
היה לי די קשה אבל נפתחים
אני בת 23
והגעתי כמעט ליחסי מין
היה לי די קשה אבל נפתחים
אני בת 23
אנונימית
למה אתה כזה אכזרי איש עם גקט כחול
שואל השאלה:
אני פשוט מרגישה שאני בחיים לא אפתח לזה וזה מפחיד אותי ממש
אני פשוט מרגישה שאני בחיים לא אפתח לזה וזה מפחיד אותי ממש
אנונימית
כשפוגשים את הבן אדם הנכון לא תיהיה לך בעיה ואת תרגישי בנוח. לפחות מקווה בישבילך
אל תלחצי על עצמך שואלת השאלה
את רק בת 19 אולי זה עניין של זמן ואולי זה עניין גם למצוא את הבן אדם הנכון שיעזור לך להגיע לשם
בכל מקרה את ממש צעירה. אם הפחד מזה נובע מחוויות שקרו לך בעבר אז אולי כדאי לפנות לאיש מקצוע אבל אם לא אז תהיי סבלנית בסוף זה יגיע
את רק בת 19 אולי זה עניין של זמן ואולי זה עניין גם למצוא את הבן אדם הנכון שיעזור לך להגיע לשם
בכל מקרה את ממש צעירה. אם הפחד מזה נובע מחוויות שקרו לך בעבר אז אולי כדאי לפנות לאיש מקצוע אבל אם לא אז תהיי סבלנית בסוף זה יגיע
אנונימית
שודדת בנקים
אני לא אכזרי, אני ריאלי.
בתכלס אין מה לפחד מזה, כמו שאין מה לפחד מגוקים או כורי עכביש.
כמו שאנשים מפחדים לשחות, מפחדים מהמים אז במקום להיכנס לאט לאט שתוכל לחזור פשוט צריך לקפוץ, להבין שסתם פחדת ואין באמת משהו מפחיד במים.
אותו הדבר, צריך להתפשט פעם אחת מהר מול מישהו ואז להבין רגע מה מזה פחדתי? זה כלום.
אני לא אכזרי, אני ריאלי.
בתכלס אין מה לפחד מזה, כמו שאין מה לפחד מגוקים או כורי עכביש.
כמו שאנשים מפחדים לשחות, מפחדים מהמים אז במקום להיכנס לאט לאט שתוכל לחזור פשוט צריך לקפוץ, להבין שסתם פחדת ואין באמת משהו מפחיד במים.
אותו הדבר, צריך להתפשט פעם אחת מהר מול מישהו ואז להבין רגע מה מזה פחדתי? זה כלום.
זה לא כלום ^ זה מה שאתה לא מבין. עבורך זה כלום. עבור אחרים זה לא ויש כאלה שעושים את זה בכוח כדי לסיים את זה כי הם חושבים ש, כמו שאתה אומר, זה "אין מה לפחד מזה" וזה רק מחמיר את החוויה שלהם והתפיסה שלהם לגבי זה.
אנונימית
אני מבינה אותך איש אבל אפשר להגיד את זה לאישה ששאלה בצורה קצת יותר עדינה בכל מקרה בשאלה שלה היא הביעה איזשהו פחד וחרדה ולא צריך להפחיד אותה עוד יותר
אנונימית
כן זה מפחיד פעם ראשונה, גם אני הייתי שם, פחדתי. גם חברה שלי.
אני מבין שזה מפחיד עכשיו אבל בדיעבד זה לא.
צריך למצוא בן אדם שסומכים עליו ופשוט להתפשט מהר מבלי לחשוב ואז להבין מה מזה פחדתי?
רוב הפחדים הם פחדי סרק.
כן זה מפחיד פעם ראשונה, גם אני הייתי שם, פחדתי. גם חברה שלי.
אני מבין שזה מפחיד עכשיו אבל בדיעבד זה לא.
צריך למצוא בן אדם שסומכים עליו ופשוט להתפשט מהר מבלי לחשוב ואז להבין מה מזה פחדתי?
רוב הפחדים הם פחדי סרק.
אבל למה אתה לא מבין שהחוויה שלך ושל חברה שלך זה לא החוויה של כולם?
לעשות בכוח כי אומרים לך שאין ממה לפחד זה חתיכת סיכון כי או שבאמת לא תפחד מזה בסוף או שזה רק ישאיר לך צלקת.
צריך לשכב כשרוצים ומוכנים לזה, לא בכוח.
לעשות בכוח כי אומרים לך שאין ממה לפחד זה חתיכת סיכון כי או שבאמת לא תפחד מזה בסוף או שזה רק ישאיר לך צלקת.
צריך לשכב כשרוצים ומוכנים לזה, לא בכוח.
אנונימית
היא לא אמרה לשכב, היא אמרה להתפשט.
גם ברור שלא עם כל אדם, צריך בן אדם שהיא סומכת עליו וזה יקרה יום אחד היא פשוט סתם חוששת עכשיו.
גם ברור שלא עם כל אדם, צריך בן אדם שהיא סומכת עליו וזה יקרה יום אחד היא פשוט סתם חוששת עכשיו.
היא ליטרלי דיברה בשאלה על סקס ואיך לא חוששים מסקס
אבל בלי קשר סקס ועירום באופן כללי מדובר בדברים מאוד אינטימיים ואישיים שלא צריך לעשות אם לא מוכנים לזה.
אבל בלי קשר סקס ועירום באופן כללי מדובר בדברים מאוד אינטימיים ואישיים שלא צריך לעשות אם לא מוכנים לזה.
אנונימית
באותו הנושא: