14 תשובות
אנדרואיד כי למי יש כסף לאייפון
אנדרואיד, פשוט זה מה שקנו לי, ולא ממש אכפת לי גם ככה, כולה מערכת הפעלה שונה.
אנדרואיד כי אין לי כסף
אנדרואיד כי הוא פשוט יותר טוב וזול
אנדרואיד כי מה זה משנה
אה וגם כי כל הטלפונים שהיו לי עד היום הם אנדרואיד
אה וגם כי כל הטלפונים שהיו לי עד היום הם אנדרואיד
אנדרואיד כל כך , חוץ מהמצלמה שבאייפון היא יותר טוב , היא פשוט מעולה אני כבר שנתיים עם הטלפון שלי a8+ והבטריה יורדת ממש לאט , לסיכום טלפון פצצה
אייפון כי אני יותר מסתדרת עם זה,המצלמה יותר טובה..
אנדרואיד אבל החדש
אני קונה גם וגם
אייפון יותר זול אבל יפה לתמונות באינסטגרם והאנדוריאד יותר יקר ואני בזבזן
אני קונה גם וגם
אייפון יותר זול אבל יפה לתמונות באינסטגרם והאנדוריאד יותר יקר ואני בזבזן
אייפון.. כל החיים היה לי אנרואיד עד לאייפון הזה.. ובאמת שנראלי שלקנות אותו זאת אחת ההחלטות הכי חכמות שעשיתי חדמש
הוא כל כך יותר נוח.. ואני הרבה יותר מסתדרת איתו מאשר עם האנדרואיד. (הדבר היחידה שלקח לי איזה חודשיים זה המקלדת..- אני כל הזמן המשכתי להחליק על הכפתור של הרווח כדי להעביר שפה במקום ללחוץ על הכדור ארץ בצד)
הוא כל כך יותר נוח.. ואני הרבה יותר מסתדרת איתו מאשר עם האנדרואיד. (הדבר היחידה שלקח לי איזה חודשיים זה המקלדת..- אני כל הזמן המשכתי להחליק על הכפתור של הרווח כדי להעביר שפה במקום ללחוץ על הכדור ארץ בצד)
אנונימית
אייפון כי יותר נוח לי
אייפון אבל im broke אז אני עם אנדרואיד:/
אנדרואיד
אייפון כי כול הזמן היה לי אייפון וזה הכי טוב לדעתי..
אנדרואיד כי לדעתי באייפון כל דבר הוא התעסקות, לכל דבר צריך טביעת אצבע, סיסמה, וגם כי יש שם הבה פחות אפליקציות וכל אפליקציה זה סיפור למצוא
באותו הנושא: