4 תשובות
שמעי קניתי בגדים יפים רצח ממרכז בילו וזה עודפים שם אבל מחירים ברצפה ובגדים יפים ממש יש שם מלא חנויות

לגבי אוכל תכיני כמה שאפשר בבית..
המחירים בארץ באמת זוועה
המחירים בארץ סבבה ככה זה עולה ברוב המדינות פשוט משווים את זה למדינות אחרות ובואו, אנחנו לא ברמה של גרמניה אס למה שהמחירים פה יהיו אותו דבר,
אם את קונה דברים לאחותך ואוכלת בחוץ תבקשי מההורים פשוט כסף
אנונימי
שואל השאלה:
אני הולכת לבית קפה ומשלמת איזה 200 ומשהו שקל רק על מנה בגודל של נמלה ואיזה קינוח.
אני רוצה לקנות חליפה יפה לחג ואני מוציאה לפחות 150 שקל וגם זה בסוף לא באיכות הכי טובה.
חדר בריחה 100 ומשהו שקל רק לבן אדם אחד! לטייל בקניון הכל יקר , בשביל לילה במלון אני צריכה לעבוד 4 חודשים לפחות, כשטסתי לחו"ל זה עלה חצי ממה שכאן ועוד נשאר לי כסף לבזבוזים...

אז כן ישראל היא בין המדינות היקרות בעולם וגם קראתי על זה וחבל שלא עושים עם זה משהו זה מעצבן וככל שגדלים ונהיים עצמאים יותר מבינים את זה
אנונימית
אני גם מוציא יחסית הרבה כסף על דברים שאני ממש רוצה לקנות לעצמי
בזבזתי מלא כסף על משחקי מחשב משכתי מהחשבון בנק שלי גם הרבה כסף
קניתי גם איזה 2 vpn למחשב הוצאתי גם על אוכל הרבה כסף
קיצר מה לעשות צריך להנות.