5 תשובות
כן, אם נגיד אני אראה מישהי הולכת בצד אחד של הרחוב בלילה אז אני אעבור לצד השני.
כןכןכן
יש תמיד את הקטע הזה שאני הולך מאחורי מישהי ברחוב ואני לא רוצה להראות מטריד אומשו, אז אני מסתכל בטלפון ואז אני הולך יותר מהר כדי לעקוף אותה, ואז היא הולכת יותר מהר וזה כזה מביך
אנונימי
כןן יותר מדי