8 תשובות
מעולה האמת. מעדיף ככה.
שתהנה
בת זוג?
ארגיש תחושה מוזרה, אבל אהיה גם שמח בשבילה.
אם הבנתי נכון, מישהי שהייתי איתה - ואחרי שנפרדנו היא התחילה להיות עם בנות אחרות?
אם הכוונה לחבר לשעבר, שהתחיל לדבר עם ילדים אחרים - לא כזה אפריע לי, אני אהיה גם שמח בשבילו.
ארגיש תחושה מוזרה, אבל אהיה גם שמח בשבילה.
אם הבנתי נכון, מישהי שהייתי איתה - ואחרי שנפרדנו היא התחילה להיות עם בנות אחרות?
אם הכוונה לחבר לשעבר, שהתחיל לדבר עם ילדים אחרים - לא כזה אפריע לי, אני אהיה גם שמח בשבילו.
שואל השאלה:
זה לא יפריע לך?
זה לא יפריע לך?
אנונימית
אני מניחה שארגיש טיפה עצובה
טוב שתהנה
אבל שתפסיק לצאת עם כל כך הרבה גברים למה זה לא נגמר טוב
אבל שתפסיק לצאת עם כל כך הרבה גברים למה זה לא נגמר טוב
אם זאת חברה שהייתה ממש קרובה אז כנראה שייכאב קצת
שתהנה לה
באותו הנושא: