14 תשובות
אם זה היה בטעות אז לא נורא
תכתבי על היד
אם זה היה בטעות זה בכלל לא נורא
וואו, כל הכבוד על ההשתדלות. לא נורא אם אכלת בטעות הכל בסדר
וואי זה באסה, תקני לעצמך דברים כשרים לפסח תנסי לחיות על זה.
בעייתי מאוד.
אסור לך להפסיק, חייבת להמשיך לשמור ולהבא תשתדלי מאוד לשים לב כל פעם לפני שאת מכניסה משהו לפה, כי זה ממש חמור.
^^ממש לא נכון
אסור לך להפסיק, חייבת להמשיך לשמור ולהבא תשתדלי מאוד לשים לב כל פעם לפני שאת מכניסה משהו לפה, כי זה ממש חמור.
^^ממש לא נכון
תכתבי לך תזכורות על מקומות בבית,על שני הידיים מכל הכוונים
וואי אשרייך
זה לא אתגר, שאם נשברת אתה מספיק..
האיסור הוא על כל אכילה ואכילה - תשתדלי להשמר יותר
ה' יצליח אותך
זה לא אתגר, שאם נשברת אתה מספיק..
האיסור הוא על כל אכילה ואכילה - תשתדלי להשמר יותר
ה' יצליח אותך
אנונימי
לאלא אל תשברי פשוט תשתדלי להיזהר יותר
אנונימי
דבר ראשון כל הכבוד לך מעריץ אותך וזה
דבר שני זה איסור די גדול אבל עצם זה שאת מביאה חרטה זה כבר מתקן את העוון
לעוד פרטים תפני אליי בפרטי
זה ממש מובן
פשוט תשימי לב טיפה יותר
כל הכבוד לך! (:
פשוט תשימי לב טיפה יותר
כל הכבוד לך! (:
תשתדלי מאוד השם אוהב אותך ומעריך שאת מתאמצת כל הכבוד את יכולה להצליח
לשאלה השניה אפילו אם בטעות שברת אלף פעמים ממשיכים לשמור, הרב נחמן אמר שאפילו אם אדם נפל כמה פעמים ביום עדיין יקום וינסה שוב
בהצלחה רבה
לשאלה השניה אפילו אם בטעות שברת אלף פעמים ממשיכים לשמור, הרב נחמן אמר שאפילו אם אדם נפל כמה פעמים ביום עדיין יקום וינסה שוב
בהצלחה רבה
באותו הנושא: