9 תשובות
תחזירי את זה למקום שבוא לקחת ותשאירי שם
שואל השאלה:
אני כבר לא שם
אנונימית
לא הבנתי מה הולך כאן... לקחת תיק נטוש מהבריכה? מאיפה את יודעת שהוא היה נטוש? ולמה מכריחים אותך לכתוב את זה פה?
תשמרי אותו מי שמוצא לוקח
לישון ולשכוח על זה שבת שלום
שואל השאלה:
תקשיבי
התיק עמד שם איזה שלוש שעות ולא היה בו כלום
וחברה שלי אומרת שאני צריכה להרגיש אשמה אז היא אומרת לי לכתוב מה לעשות פה
אנונימית
חברה שלך צודקת אבל מי היא שתגיד לך מה לעשות?
אבל הגיוני שהוא היה שייך למישהו... נראה לי כדאי לך להחזיר את התיק לאותו מקום או לפרסם שאם למישהו נאבד תיק אז הוא אצלך (כמובן שהוא יצטרך לתת סימנים שהתיק באמת שלו...)
בהצלחה אהובה❤