8 תשובות
לי ולחתולים מתחת לבית שלי יש קשר הדוק
לא בטוחה כל כך, עכשיו יש לי הזדמנות לעשות:)
תודה לך, רעיון טוב וחשוב.
תודה לך, רעיון טוב וחשוב.
שמתי היום בצהריים :) שמעתי שעיריית רמת גן תשים עמדות מים לחתולים ברחוב, ממש יפה
אם אני אהיה בחוץ אני אולי אשים
שואל השאלה:
תודה ממש למי שהולך לשים3>
תתקשרו לחברים שלכם לבקש מהם גם אנחנו נוכל להציל ככ הרבה חתולי וכלבי רחוב ככה
תודה ממש למי שהולך לשים3>
תתקשרו לחברים שלכם לבקש מהם גם אנחנו נוכל להציל ככ הרבה חתולי וכלבי רחוב ככה
מבטיח לעשות את זה באילת ממש חם
איזה חמודה כל הכבוד על הרעיון ובהחלט שיוצא לי אני משאירה אוכל ומים לחתולים
באותו הנושא: