5 תשובות
אולי תנסי בכל זאת לדבר איתו?
שואל השאלה:
ניסיתי- הוא נפגע ממני כלכך..
ניסיתי- הוא נפגע ממני כלכך..
אנונימית
תתני לו קצת מרחב... אני בטוחה שאם את חשובה לו אז הוא יסלח לך
שואל השאלה:
אני רוצה שהוא ימשיך הלאה אני חושבת שמגיע לו טוב יותר אבל אני לא יודעת איך להצשיך הלאה בעצמי..
אני רוצה שהוא ימשיך הלאה אני חושבת שמגיע לו טוב יותר אבל אני לא יודעת איך להצשיך הלאה בעצמי..
אנונימית
תתני לו קצת מרחב, זמן לעקל את מה שקרה ולתת מקום לרגשות שלו, אולי אחרי כל זה הוא יוכל למצוא מקום לסלוח לך אבל לא לפני שהוא קודם כל ידאג לעצמו ויתן לעצמו להתבטא ולהוציא את מה שיש לו.
לגבייך תנסי לסלוח לעצמך, להתעסק בדברים אחרים, לנסות לבלות עם אנשים אחרים, זה יהיה קשה בהתחלה אחרי כל הזמן שאת רגילה להיות עם המישהו הזה אבל בסופו של דבר תתרגלי, בהצלחה❤
לגבייך תנסי לסלוח לעצמך, להתעסק בדברים אחרים, לנסות לבלות עם אנשים אחרים, זה יהיה קשה בהתחלה אחרי כל הזמן שאת רגילה להיות עם המישהו הזה אבל בסופו של דבר תתרגלי, בהצלחה❤
באותו הנושא: