6 תשובות
תשתי משהו מוגז
אל תסתכלי מהחלון,
יש גם צמידים מיוחדים לזה תבדקי בבית מרקחת
יש גם צמידים מיוחדים לזה תבדקי בבית מרקחת
תלעסי מסטיק
שואל השאלה:
ילינוש.) אין לי משהו בהשגת יד אבל אני יביא פעם הבאה תודה
ילינוש.) אין לי משהו בהשגת יד אבל אני יביא פעם הבאה תודה
אם יש לך מים אז תשתי קצת, לי אישית להתעסק בדברים מגביר לי את הבחילה אז אם גם לך זה ככה תנסי כמה שיותר לא להתעסק בשום דבר ולמקם את המבט שלך בנקודה אחת, אל תיהיי בטלפון! אל תלעסי מסטיק ואל תאכלי זה גם יכול לגרום לבחילה להתגבר, אולי אם אפשר תבקשי לעצור רגע בצד לנשום אוויר, אם לא אולי תפתחי קצת חלון.
אני ממש מבינה אותך גם לי יש את זה מלא פעמים בנסיעות וזה נוראי, תנסי להירגע ולנשום אוויר ותאכלי משהו,לימון,ואת יכולה גם את הסוכריות האלה שעוזרים לבחילה לא זוכרת תשם /תלעסי מסטיק/ לי זה עוזר טיפה וזה מעביר את הבחילה, מקווה שתרגישי טוב!
באותו הנושא: