3 תשובות
למה להוציא?
אם זה מה שאתה מרגיש תלך עם זה
זה בסדר גמור!!
אם אתה באמת באמת מרגיש ככה אין איך להתחמק מזה אבל יש מצב שזה סתם החשיבה הזאת באה בגיל ההתבגרות אם זה נמשך הרבה ובאמת אתה מרגיש ככה לא תוכל להתחמק מזה
אל תנסה להוציא את זה מהראש כי ככה אתה תחשוב על זה יותר , תנסה דווקא לחשוב מאיפה זה מגיע. למה אתה חושב את זה , ואולי תדבר עם מישהו שאתה מכיר שיכול לעזור.