33 תשובות
ללכת לטיפול?
להוציא מהראש אי אפשר, צריך להתמודד עם זה. יש לך עם מי לדבר על זה? אם לא איגי זו אופציה מדהימה.
לצערך, נולדת ככה. אי אפשר לשנות את זה
נשמה, טרנס זו לא קללה, לא מחלה ולא משהו רע.
אין צורך ואי אפשר להוציא את זה מהראש.
מה שכן, את.ה צריך.ה לחשוב עם עצמך איך את.ה ממשיך.ה הלאה.
הייתי ממליץ לך לדבר על זה עם חבר או בן משפחה כדי שלא תהיי.ה לבד עם מחשבות.
אם את.ה צריך.ה מידע/ עזרה, את.ה יכול.ה לפנות לארגון מעברים לקשת הטרנסית.
ותרגיש.י חופשי לפנות בפרטי אם צריך.ה לדבר.
אין צורך ואי אפשר להוציא את זה מהראש.
מה שכן, את.ה צריך.ה לחשוב עם עצמך איך את.ה ממשיך.ה הלאה.
הייתי ממליץ לך לדבר על זה עם חבר או בן משפחה כדי שלא תהיי.ה לבד עם מחשבות.
אם את.ה צריך.ה מידע/ עזרה, את.ה יכול.ה לפנות לארגון מעברים לקשת הטרנסית.
ותרגיש.י חופשי לפנות בפרטי אם צריך.ה לדבר.
למה שתוציא את זה מהראש? עדיף להישאר בעל זהות מגדרית לא נכונה לנצח?
אנונימית
נסה לדבר על זה עם איש מקצוע, פסיכולוג, הוא יעזור לך בזה.
להיות טרנס זו לא מחלה, ולא קללה, וזה בסדר גמור.
אי אפשר להוציא את זה מהראש.
תנסה להבין איך ממשיכים מפה.
עדיף שלא תישאר עם זהות מגדרית לא נכונה, זה לא נגמר טוב.
אולי תנסה לפנות לאיגי (זה של כל הקהילה) ויעזרו לך שם? אולי לארגון מעברים לקשת הטרנסית?
תמיד פה בשבילך. 3>
אי אפשר להוציא את זה מהראש.
תנסה להבין איך ממשיכים מפה.
עדיף שלא תישאר עם זהות מגדרית לא נכונה, זה לא נגמר טוב.
אולי תנסה לפנות לאיגי (זה של כל הקהילה) ויעזרו לך שם? אולי לארגון מעברים לקשת הטרנסית?
תמיד פה בשבילך. 3>
אני טרנס, אם את.ה רוצה לפרוק את.ה מוזמן.ת
אי אפשר להוציא את זה מהראש, זה או כן או לא, ורק הזמן יגיד
אי אפשר להוציא את זה מהראש, זה או כן או לא, ורק הזמן יגיד
שמע זה תלוי בן כמה אתה.
אני מניח שאתה בגיל ההתבגרות אז זה בסדר להיות מבולבל דברים כאלה.
אל תשפוט את עצמך על זה ותנסה לראות מה אתה אוהב ולפתח את הזהות המינית שלך
אני מניח שאתה בגיל ההתבגרות אז זה בסדר להיות מבולבל דברים כאלה.
אל תשפוט את עצמך על זה ותנסה לראות מה אתה אוהב ולפתח את הזהות המינית שלך
אנונימי
אל תפחדו להיות מי שאתם!! טרנסים או כל אחד ואחת מהלט"ב. כל איש מיוחד. להט"ב זה לא מחלה ואל תלכו לטיפול בגלל זה! תחיו!
מה יש לך לפחד זה לא מחלה
חוסר רגישות אבל פסיכולוג.
למה אתה חושב שאתה טרנס ? מה המחשבות בעצם. אולי אלה סתם מחשבות ולדעתך זה קשור אבל זה בכלל לא זה ? תשתף אותנו נגיד לך
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית הייתי רוצה לדבר אם זה בסדר
אנונימית הייתי רוצה לדבר אם זה בסדר
אנונימי
בכיף
ככל שתיאבק בזה זה רק יגרום לזה להיות בראש שלך יותר וגם יתיש אותך נפשית יותר בין אם זה נכון ובין אם לא.
תראה, בכולנו יש כל מיני צדדים וכל מיני רבדים ורצונות שהן לא בהכרח "הנורמה" וזה ממש בסדר וטבעי. אתה יכול להעמיד פנים או לבחור מה לספר ומה לא לכל העולם אבל לעצמך- מומלץ שלא.
אני מציעה לשבת עם עצמך במקום שקט שאתה יכול להתרכז ולחשוב באמת מה אתה מרגיש? איפה אתה מרגיש את הצורך הזה? עם מה בניראות או בהתנהגות שלך נוח ונעים לך ועם מה פחות? איך היית רוצה להיראות או להתנהג שהיום לא נוח לך? בלי שיפוט, רק להציף, קודם כל תבין את עצמך, אחר כך תמצא את הדרך שלך להתמודד.
אם זו באמת הסיטואציה ואתה באמת טרנס אתה לא תוכל להתחמק מזה וגם אין באמת צורך, אז עדיף שתשלים עם האפשרות הזו כמה שיותר מהר, בין אם תבין שזה מי שאתה ובין אם לא. כי גם אם לא אז עצם הפחד מלהיות ככה וההימנעות מזה יגרמו לך לסבול לא מעט.. זה בסדר, יש מלא טרנסים וטרנסיות שחיות בינינו ואנחנו אפילו לא יודעים והם מדהימים ומהממים. מה שתבין על עצמך יהיה בסדר:)
תראה, בכולנו יש כל מיני צדדים וכל מיני רבדים ורצונות שהן לא בהכרח "הנורמה" וזה ממש בסדר וטבעי. אתה יכול להעמיד פנים או לבחור מה לספר ומה לא לכל העולם אבל לעצמך- מומלץ שלא.
אני מציעה לשבת עם עצמך במקום שקט שאתה יכול להתרכז ולחשוב באמת מה אתה מרגיש? איפה אתה מרגיש את הצורך הזה? עם מה בניראות או בהתנהגות שלך נוח ונעים לך ועם מה פחות? איך היית רוצה להיראות או להתנהג שהיום לא נוח לך? בלי שיפוט, רק להציף, קודם כל תבין את עצמך, אחר כך תמצא את הדרך שלך להתמודד.
אם זו באמת הסיטואציה ואתה באמת טרנס אתה לא תוכל להתחמק מזה וגם אין באמת צורך, אז עדיף שתשלים עם האפשרות הזו כמה שיותר מהר, בין אם תבין שזה מי שאתה ובין אם לא. כי גם אם לא אז עצם הפחד מלהיות ככה וההימנעות מזה יגרמו לך לסבול לא מעט.. זה בסדר, יש מלא טרנסים וטרנסיות שחיות בינינו ואנחנו אפילו לא יודעים והם מדהימים ומהממים. מה שתבין על עצמך יהיה בסדר:)
חכה ותראה אם זה מתגבר, אם לא כנראה בלבול מיני או משהו?
את.ה טרנס/ית? באסה לך
יהיו לך חרא חיים כי כאילו את.ה בעולם שאנשים חושבים שאתה מחלה
יהיו לך חרא חיים כי כאילו את.ה בעולם שאנשים חושבים שאתה מחלה
להתמודד עם האמת ולא להכחיש ולהדחיק
החיים שלך יהיו מלאים בסבל ושקרים אם תעשה את זה
החיים שלך יהיו מלאים בסבל ושקרים אם תעשה את זה
אפשר לשמות את זה הכל בסדר. אם אתה מפחד לך לטיפול פסיכולוגי. אל תקשיב לכל אלה שמכריחים אותך לקבל את זה. זה לא מולד
שואל השאלה:
תודה שאתם מחזירים לי לאמונה שאני יכול להפסיק את זה
תודה שאתם מחזירים לי לאמונה שאני יכול להפסיק את זה
אנונימי
תוציא מהראש פשוט תמשיך לחשוב שאתה בן
שתוק^
טרנספוב מסריח
זה מולד, זה קיים ואזהרת ספויילר: אי אפשר לשנות את זה
אנשים טיפשים כמוכם עושים לי להקיא
חלאס
טרנסים זה דבר שקיים ואם החברה שלנו תלמד אותם שזה לא בסדר אז המצב היה דפוק ואנשים היו פה בדיכאון על ימין ועל שמאל וגם אחוז ההתאבדויות היה עולה. פעם הומואים לא יכלו להחזיק ידיים כי היו הורגים אותם, היום טרנסים שמעזים לדבר מקבלים תגובות כמו: "זה ניתן לשינוי אל תדאגו" ו"זה לא קיים באמת". תגובות כאלה גורמות לעצמך לחשוב שאתה מחלה, שמשהו לא בסדר במוח שלך כי אי אפשר לשנות את המחשבה הזאת שאנשים מתייחסים אליה כמחלה. סתמו תפה סיסג'נדרים שלא מבינים כלום מהחיים (מתייחס לסיסג'נדרים הטרנספובים, לא לכולם)
טרנספוב מסריח
זה מולד, זה קיים ואזהרת ספויילר: אי אפשר לשנות את זה
אנשים טיפשים כמוכם עושים לי להקיא
חלאס
טרנסים זה דבר שקיים ואם החברה שלנו תלמד אותם שזה לא בסדר אז המצב היה דפוק ואנשים היו פה בדיכאון על ימין ועל שמאל וגם אחוז ההתאבדויות היה עולה. פעם הומואים לא יכלו להחזיק ידיים כי היו הורגים אותם, היום טרנסים שמעזים לדבר מקבלים תגובות כמו: "זה ניתן לשינוי אל תדאגו" ו"זה לא קיים באמת". תגובות כאלה גורמות לעצמך לחשוב שאתה מחלה, שמשהו לא בסדר במוח שלך כי אי אפשר לשנות את המחשבה הזאת שאנשים מתייחסים אליה כמחלה. סתמו תפה סיסג'נדרים שלא מבינים כלום מהחיים (מתייחס לסיסג'נדרים הטרנספובים, לא לכולם)
אתה יכול להיות נשי אם אתה מרגיש ככה, לא הבנתי אם אתה מרגיש נשי או כמו אישה ואם אישה באיזה מובן?
בתגובה שלי התכוונתי למשתמש "יהודי עתיק"
היהודי העתיק, אם הוא.היא ילכו לפסיכולוג הפסיכולוג לא יעשה כלום כי זה לא ניתן לשינוי ולא נחשב מחלת נפש יותר
^ הוא לא יכול לתת לו ייעוץ?
הוא יכול לייעץ אבל רוב הסיכויים שהוא לא מבין בזה מספיק כי לא מדריכים צוות טיפולי לטפל בטרנסים, הוא לא יכול "לשנות אותו"
גם טיפולי המרה לא חוקיים יותר בישראל^.. אז גם אם מטפל הוכשר לזה איכשהו זו תהיה עבירה להשתמש בזה.
אנונימית
היהודי העתיק
את האמת שזה ממש מוכח מחקרית שזה מולד אז....-
הוכח שלטרנסים יש מוח של זכרים ולטרנסיות של נקבות, ככה שההורמונים המופרשים מותאמים לכך, אבל הגוף שונה אז זה אוטומטית מבלבל את המוח ואת ההורמונים, וככה ידידי נוצרת דיספוריה מגדרית
עריכה: עכשיו קלטתי שזה שם לי על אנונימי אני מת
את האמת שזה ממש מוכח מחקרית שזה מולד אז....-
הוכח שלטרנסים יש מוח של זכרים ולטרנסיות של נקבות, ככה שההורמונים המופרשים מותאמים לכך, אבל הגוף שונה אז זה אוטומטית מבלבל את המוח ואת ההורמונים, וככה ידידי נוצרת דיספוריה מגדרית
עריכה: עכשיו קלטתי שזה שם לי על אנונימי אני מת
אנונימי
אנונימית הכוונה שלי בהכשרה לא היתה טיפולי המרה חס וחלילה אלא טיפול מלווה לדיספוריה מגדרית
שואל השאלה:
כל מה שקרה כאן רק בלבל אותי יותר אז יש דרך להפסיק לחשוב את זה או לא?
כל מה שקרה כאן רק בלבל אותי יותר אז יש דרך להפסיק לחשוב את זה או לא?
אנונימי
יש את "קו הקשב" ללהט"ב בגוגל ואת האתרים ער"ן וסה"ר, אני מבין את הפחד ברעיון של להיות כזה, הכל טוב, הם יעזרו לך להירגע.
באותו הנושא: