17 תשובות
יואוו יש לי יום שני
בהצלחהה ותעדכני איך הלך:)
ושימי לב שבעיר יש מקומות של 70 קמש אל תפחדי לתת גז זה מראה על ביטחון אבל כמובן בזהירות ולשים לב לסביבה
גם לי
מתי יש לך?
שואל השאלה:
יש לי מחרר בבוקר חח
אנונימית
באיזה שעה?
שואל השאלה:
10:40
אנונימית
יש לי בתשע וחצי, בהצלחה!
שואל השאלה:
גם לךך ❤
אנונימית
עברת ? :)
שואל השאלה:
לאא :(
אנונימית
גם אני לא:(
שואל השאלה:
על מה הכשילו אותך?
אנונימית
על מה לא טסטרית שטן אף אחד לא עובר אצלה
שואל השאלה:
גם אצלי !!!! כלבה מכשפה
אנונימית
יואוו סוף סוף מזדהים איתי באיזה עיר עשית?
בסופו של דבר כולם עוברים טסט,
לאדע זאת המחשבה שעזרה לי, מקסימום אני אכשל אני אעשה שוב. ושוב. ושוב.