4 תשובות
שואל השאלה:
סתם כזה לקריון
אנונימית
אולי שמלה שחורה לא ממש מוגזמת ואיפור טבעי כזה (מסקרה, קונסילר, אודם וזה)
ללבוש משהו יפה
אין לי מושג מה יש בארון שלך ותלוי מאוד לאן אתם הולכים
ואיפור לא מוגזם משהו טבעי כזה את יפה גם ככה:)
אני אומרת מאמ ג'ינס עם איזו טישרט או גופיה יפה וסניקרס נגיד אולסטאר גבוהות נייקאייר ג'ורדנס או ואנס
ואיפור אם את לא ממש צריכה ויש לך עור יפה תעשי רק קצת טינט בשפתיים ולחיים ומסקרה